Wąskie grono producentów wprowadza do obiegu części zamienne o sportowych właściwościach. Z czego to wynika? Klasa klocków hamulcowych była od zawsze dla sportów motorowych wyróżnikiem kunsztu danego twórcy. Miłośnicy motoryzacji bywają niezwykle wymagający. Fabryczna jakość podzespołów jest niezwykle łatwa do uzyskania. Niestety, nie dotyczy to produktów sportowych, jako że wymagają one zarówno sporego doświadczenia, jak i stosownego zapleczenia technologicznego. W związku z tym, w tej sferze z powodzeniem działa zaledwie kilka marek.

W 2016 roku wywodząca się ze Stanów Zjednoczonych marka Power Stop zapowiedziała powstanie Track Day – serii klocków hamulcowych o wyjątkowo wysokiej wydajności. Seria ta stworzona została z myślą o sportowej eksploatacji. Zarówno profesjonaliści, jak i zwykli fani sportów motorowych w pełni rozumieją kompromis między właściwościami użytkowymi.

Decydując się na kupno tego typu produktu, owszem otrzymujemy wysoki współczynnik tarcia, efektywność hamowania w pełnym zakresie, przy czym tarcze hamulcowe będą zużywali się dosyć delikatnie. Pamiętać należy również o wstępnym nagrzaniu. Power Stop Track Day jest mieszaniną metalową wzmocnioną przy użyciu karbonowych włókien.Pewna oferta jest tu – http://brakestock.pl/klocki-hamulcowe.power-stop/

Czym są klocki Power Stop Track Day?

  • Seria ta charakteryzuje się wysokim – zimnym współczynnikiem tarcia, który po niedługim nagrzaniu rośnie do wysokiego poziomu
  • Gwarancją wzorcowego wyczucia działania pedału hamulca
  • Pozwalają na osiąganie wysokiego i stabilnego współczynnika tarcia, również w ramach wysokich temperatur
  • Oszczędność dla wysokiej klasy tarcz hamulcowych

Track Day jest w pełni wydajnym produktem przeznaczonym do sportowej eksploatacji. Charakteryzuje się on doskonałymi właściwościami, także na zimno. Po nagrzaniu do temperatury przekraczającej 200 stopni Celsjusza, dysponuje wysoką modulacją i współczynnikiem tarcia. Przed wprowadzeniem do obiegu, klocki Power Stop są szczegółowo sprawdzane przez firmowego kierowcę testowego – Tima Megenbiera, który posiada ogromne doświadczenie w sportach motorowych.

Dział badań i rozwoju Power Stop prowadzi rozmaite testy sportowych mieszanek z udziałem samochodów takich, jak Chevrolet Corvette Z06 czy Mazda MX-5. Szczegółowe pomiary oraz porównania w rozmaitych warunkach umożliwiają maksymalne dopracowanie współdziałania klocków oraz tarczy hamulcowych. Oprócz tego, inżynierowie sprawdzają, w jaki sposób współpracują one z wyrobami innych producentów.

 

Brakestock.pl